Святарскія свячанні
Беларускі рэдэмптарыст дыякан Сяргей Ганчароў, а таксама яго ўкраінскі сабрат дыякан Васіль Чавага атрымалі святарскія свячанні ў дзень Трох свяціцеляў па юліянсім стылі 12 лютага 2019 г. Падзея адбылася ў царкве св. Язафата ў Львове (Украіна). Таінства ўдзяліў дапаможны біскуп Львоўскай архіяпархіі УГКЦ уладыка Уладзімір Груца, які ў свій час быў магістрам айцоў у навіцыяце.
Новы дыякан у беларускай Царкве
Дыяканскія свячанні атрымаў беларускі рэдэмптарыст бр. Сяргей Ганчароў 19 жніўня 2018 г. на свята Перамянення Госпада нашага Ісуса Хрыста па старым стылі. Свячанні ўдзяліў дапаможны біскуп Львоўскай архіяпархіі УГКЦ уладыка Уладзімір Груца. Падзея адбылася ў царкве св. Язафата ў Львове. Разам з бр. Сяргеем дыяканскія свячанні атрымаў яшчэ адзін рэдэмптарыст бр. Васіль Чавага.
Брат Сяргей склаў вечныя зарокі
Брат Сяргей Ганчароў склаў вечныя зарокі паслушэнства, чысціні і ўбоства, а таксама прысягу вытрываласці да канца ў Кангрэгацыі рэдэмптарыстаў. Падзея адбылася 12 жніўня 2018 г. у царкве святых апосталаў Пятра і Паўла ў г. Наваявараўску Львоўскай вобл. (Украіна). Разам з ім зарокі склаў таксама яго сабрат Васіль Чавага. Зарокі братоў прыняў протаігумен Львоўскай правінцыі рэдэмптарыстаў а. Андрэй Рак.
Пілігрымка "Радуйцеся і весяліцеся"
"Gaudete et exsultate - Радуйцеся і весяліцеся" (Мц. 5,12)
Грэка-католікі Беларусі рыхтуюцца да штогадовай пілігрымкі ВІЦЕБСК – ПОЛАЦК, якая адбудзецца 10 – 15 ліпеня 2018 г. Традыцыйны шлях святамучаніка Язафата - ад месца ягонага мучаніцтва (Віцебск) да ягонай Полацкай катэдры і месца мучаніцкай смерці Полацкіх пакутнікаў манахаў-базылянаў – пілігрымы пройдуць за 5 дзён: з аўторка да суботы.
Канон Святога Пісання: каталіцкі погляд
Хрысціяне ўжываюць паняцці «Біблія», «Святое Пісанне», «Пісанне», «Стары Запавет», «Новы Запавет», «Святыя Кнігі». Усё гэта тычыцца зборкі святых кніг, якія, уласна, аб'ядноўвае - як вераць хрысціяне - Боганатхнёнасць.
Аднак (як пра гэта не толькі спецыялісты дыскутуюць, але і заўважылі назіральныя вернікі) гэтая зборка не ўсюды аднолькавая. Так званы «канон» Святога Пісання адрозніваецца па колькасці кніг у каталікоў, пратэстантаў і праваслаўных. Калі ёсць агульная згода, што «Біблію» (або «Святое Пісанне») мы называем «святой кнігай», то працягваюцца спрэчкі, з якіх канкрэтных кніг яна складаецца. Іншымі словамі, што менавіта ўваходзіць у канон Святога Пісання і чаму?